,,Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień”

03/11/2025

Łomża, dn. 03.11.2025 r.

EA.261.7.2025

Zaproszenie do składania ofert

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień (zwany w dalszej części WOPiTU)zaprasza o złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 000,00 zł netto na zadanie pn.: ,,świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień.

  1. Zamawiający

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień

ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża

NIP: 718-16-38-364
REGON: 450199332

e-mail: sekretariat@wopitu.pl

  • Opis przedmiotu zamówienia
  • Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej zwanej dalej zmiennie ,,usługami” w zakresie prania i prasowania bielizny pościelowej, ręczników, koców, poduszek, kołder oraz innych wyrobów, zwanych dalej ,,asortymentem pralniczym” obejmującym w szczególności:

a) Pranie, sortowanie, suszenie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie asortymentu pralniczego wraz z dezynfekcją, składaniem i pakowaniem czystego asortymentu (w zależności od rodzaju przedmiotu usługi)

b) odbieranie brudnego asortymentu pralniczego z siedziby Zamawiającego, jego transport do pralni oraz dostarczenie czystego asortymentu pralniczego z pralni do siedziby Zamawiającego.

  • Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  • W przypadku użycia w zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne”. W przypadku, gdy w zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do wykazania równoważności Użycie w zapytaniu ofertowym lub załącznikach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety potwierdzającej, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją.
  • Zamawiający nie przewiduje:

1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub

2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, dostępnych na miejscu u Zamawiającego;

3) Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy.

  • Sposób przygotowania oferty
  1. Wykonawca złoży ofertę (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), która powinna zawierać co najmniej nazwę i adres Oferenta, cenę brutto, do oferty należy załączyć niezbędne dokumenty (jeżeli dotyczy).
  2. – Wykonawca może złożyć ofertę w:

• formie pisemnej opatrzonej właściwym podpisem i/lub opieczętowaną, lub

• formie elektronicznej, tj. opatrzoną podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym; lub

• formie skanu.

  • Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania przedsiębiorcy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie (zgodnie z pkt. 3., ppkt 4)), odnośnik nr 1).
  • Do oferty o której mowa w pkt. 3., ppkt 1) należy załączyć:

Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj.  aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Jeżeli osoba/osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do złożenia ww. informacji, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1557 z późn. zm.).

– Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).

Oferty niekompletne, nieczytelne, niepodpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Rozpatrywane będą jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez Oferentów niepodlegających wykluczeniu z postępowania

  • Cena wskazana w ofercie jest za wykonanie przedmiotu zamówienia i powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym; w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania/realizacji przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. Nieuwzględnienie powyższego przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego cenie nie będzie stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym. Wykonawca ponosi ryzyko związane z należytą wyceną wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Wykonawca jest zobowiązany do wkalkulowania w cenę brutto przedmiotu zamówienia wszelkich kosztów związanych z jego prawidłowym wykonaniem w tym kosztów transportu na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. do Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1, 18-400 Łomża.
  • Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r., o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2024 poz. 361.). Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku oraz wskazując stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
  • Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia winna być wyliczona jako cena ryczałtowa netto plus obowiązujący podatek VAT.
  1. Oferta na: ,,świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień” może zostać złożona za pośrednictwem:

– poczty elektronicznej/środków komunikacji elektronicznej, opatrzona stosownym podpisem na adres: zamowienia@wopitu.pl oznaczając ją jako: oferta na świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień”.

– lub w formie papierowej, w takim wypadku właściwie podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć  do sekretariatu WOPiTU na adres: 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1.

– W przypadku dostarczenia oferty w formie papierowej do sekretariatu WOPiTU powinna ona być należycie zapieczętowana (zamknięta koperta), oraz oznaczona napisem: oferta na: ,,świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień”.

  • Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie składania ofert do dnia 10.11.2025 do godz. 12.00. Oferta złożona po upływie ww. terminu pozostanie bez rozpatrzenia.
  • Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 12.30.
  • Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu na złożenie ofert.
  • Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, przed upływem terminu związania ofertą.
  • Warunki udziału w postępowaniu:
  1. Wykonanie przedmiotu zamówienia określa się na okres od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. z zastrzeżeniem, że w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na wykonanie przedmiotu zamówienia jest to równoważne z jego zakończeniem i wykonaniem.
  2. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż:

– Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

– Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty oraz udziału w postępowaniu obciążają Wykonawcę.

– Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych (zamawiający nie podzielił zamówienia na części oraz ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia; potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.).

– Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

– Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy.

– Wykonawca nie może złożyć więcej niż jednej oferty do zamówienia lub danej części zamówienia w przypadku podziału zamówienia na części/pakiety.

– Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji.

– Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

– Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

– Jeżeli firma/instytucja, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną, najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

– Pytania w zakresie zapytania ofertowego kierowane do Zamawiającego należy przekazywać w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl (w temacie wiadomości należy podać tytuł przedmiotu zamówienia oraz nr zapytania ofertowego rozpoczynający się  sygn. EA. …). Zamawiający udzieli odpowiedzi na zadane pytania dotyczące niniejszego postępowania niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później, niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

– Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do złożenia oferty. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie lub zamieszcza na swojej stronie internetowej.

– Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert.

– Zmiany treści zaproszenia do złożenia oferty są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.

– Zamawiający zastrzega prawo do żądania od Wykonawcy wyjaśnienia treści złożonej oferty poprzez wezwanie go do złożenia wyjaśnień treści oferty w określonym terminie. Zamawiający ma prawo do żądania przedłożenia stosownych oświadczeń, lub innych, dodatkowych dokumentów poświadczających dane zawarte w przedłożonej ofercie. Żądanie przedłożenia wyjaśnień, dodatkowych dokumentów od Oferenta/Wykonawcy będzie dostarczone na adres e-mail Oferenta/Wykonawcy wskazany na złożonym Zamawiającemu formularzu ofertowym do zapytania ofertowego. Zamawiający w żądaniu wyznaczy termin na dostarczenie dodatkowych dokumentów, który będzie nie krótszy niż 2 dni robocze począwszy od dnia następnego po dniu wysłania żądania. W przypadku braku odpowiedzi na żądanie oferta zostanie oceniona na podstawie posiadanych informacji. Brak udzielenia wyjaśnień w wymaganym przez Zamawiającego terminie może stanowić podstawę do odrzucenia oferty.

– Zamawiający poprawi w ofercie omyłki:

a) rachunkowe,

b) pisarskie,

c) inne nie powodujące istotnej zmiany treści oferty.

– informując o tym fakcie Wykonawcę.

– Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, którego oferta nie została odrzucona, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu do składania ofert oraz załącznikach i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru.

– Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i na określonych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

– Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać kolejną, najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych Zamawiającemu ofert nie podlegających odrzuceniu/wykluczeniu.

– Zamawiający nie będzie rozpatrywał oferty, która została złożona przez Wykonawcę , który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od jej wykonania.

  • Wykonawca oświadcza, iż posiada niezbędne zaplecze organizacyjno-techniczne do świadczenia wyszczególnionej usługi.
  • Wykonawca deklaruje, że jest specjalistą w swojej dziedzinie, posiada wszystkie niezbędne pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty itp. (jeżeli jest to wymagane w danej profesji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) uprawniające do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia dla Zamawiającego.
  • Wykonawca zapewnia, że transport asortymentu odbywać się będzie zgodnie z przepisami  Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U. z 2022 r. poz. 1287). Wykonawca gwarantuje transport asortymentu w odpowiednich warunkach zabezpieczających przed zmianą, pogorszeniem się właściwości produktu.  Wykonawca do każdej fa vat załączy wskaźnik temperaturowy z przebiegu transportu/dostawy.
  • Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób prawidłowy, tak, aby przedmiot zamówienia nie wykazywał wad powstałych poprzez niewłaściwe wykonanie usługi.
  • Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024, poz. 1320), dalej ustawa PZP, na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1, tj. ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia, która jest mniejsza niż 130.000,00 zł netto.
  • Z zastrzeżeniem punktu 7) powyżej do przedmiotowego postępowania odpowiednie zastosowanie mają przepisy działu II, rozdział 2, oddział 1 ustawy PZP. Z przedmiotowego postępowania wykluczeniu podlegają wykonawcy, którzy spełniają przesłanki wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
  • Kryteria oceny ofert
  1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.pNazwa kryteriumZnaczenie kryterium (waga)
1.Cena100%

Kryterium: „Cena”:

  • Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

    P = (Cn/Cb) x 100 x 100%

    gdzie:
    P– Wartość punktowa ocenianego kryterium,
    Cn – najniższa cena ze złożonych ofert,
    Cb – cena oferty badanej.
  • Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w ramach wyszczególnionych  kryteriów wynosi 100 punktów. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
  • Pozostałe warunki wykonania zadania:
  • Dane do rachunku/faktury: Nabywca i Odbiorca: Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża, NIP 7181638364; rachunek/fakturę należy dostarczyć na adres siedziby Zamawiającego lub na adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl.
  • Zapłata wynagrodzenia zostanie dokonana przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę po łącznym spełnieniu następujących warunków:
    – wykonaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia (również częściowego);

– dostarczeniu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury wraz z wymaganymi dokumentami.

3) Termin płatności rachunku/faktury przez Zamawiającego to min. 30 dni od daty prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę dokumentu.

  • Klauzula informacyjna RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Państwa danych osobowych jest osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki  i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 18-400 Łomża, tel.: 86 216 28 20, adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl;
  • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki                          i Terapii Uzależnień jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wopitu.pl.;
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy lub do wykonania umowy (Art. 6 ust . 1 lit. b RODO), przetwarzanie danych jest także niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz przepisów wydanych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto odbiorcą Państwa danych osobowych zawartych                             w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty,                      z którymi WOPiTU zawarł umowę lub porozumienie na wykorzystanie udostępnianych przez nie systemów informatycznych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych danych w tym danych osobowych; 
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia              i obrony przed ewentualnymi roszczeniami oraz okres archiwizacji wynikający z przepisów                             o narodowym zasobie archiwalnym;
  • podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie może uniemożliwić udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego i nawiązanie współpracy gospodarczej;
  • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO

Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy,

Załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy,

Załącznik nr 4 – oświadczenie Wykonawcy.                                                    

Zatwierdzam:


Dyrektor WOPiTU

Renata Szymańska

Dokumenty

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja: 6 listopada, 2025
Pierwsza publikacja: 3 listopada, 2025
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.