,,świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień”

16/12/2024

Łomża, dn. 16.12.2024 r.

EA.361.1.14.2024

Zaproszenie do składania ofert

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży zaprasza
do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości niższej niż 130 000,00 zł netto na zadanie pn.: ,,świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień” zwanego dalej WOPiTU przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1,
18-400 Łomża.

1. Zamawiający

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży

ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża

NIP: 718-16-38-364
REGON: 450199332

sekretariat@wopitu.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest ,,świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień” przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża
  2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 2;  do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3. Sposób przygotowania oferty

  1. Oferta powinna zawierać co najmniej: nazwę i adres Oferenta, cenę brutto, do oferty należy załączyć niezbędne dokumenty (jeżeli dotyczy); wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
  2. Cena wskazana w ofercie jest za wykonanie przedmiotu zamówienia i powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym; w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. Nieuwzględnienie powyższego przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego cenie nie będzie stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym.
  3. Cena ma być wyliczona jako cena ryczałtowa, tym samym Wykonawca ponosi ryzyko związane z należytą wyceną wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku oraz wskazując stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.  – Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2024 poz. 361.)
  5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż:

– Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

– Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

– Wykonawca nie może złożyć więcej niż jednej oferty do danej części zamówienia

– Wykonawcza może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia (jeżeli dotyczy)

– Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, bądź ograniczenia zakresu zamówienia
w sytuacji, gdy kwota jaką przeznaczył na jego realizację będzie przewyższała cenę najkorzystniejszej oferty. Ewentualne negocjacje będą przeprowadzone jedynie z wykonawcą którego oferta będzie najkorzystniejsza.

– Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z wykonania zadania w przypadku braku środków na realizację inwestycji bądź bez podania przyczyny.

– Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy.

– Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

– oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

– okres wymaganego, minimalnego doświadczenia w świadczeniu usług prawnych dla podmiotów leczniczych wymagany przez Zamawiającego to 5 lat. Nie będą brane pod uwagę oferty niespełniające ww. warunku postępowania.

4. Miejsce i termin składania ofert

Oferta na ,,świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień” z siedzibą przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża może zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej/środków komunikacji elektronicznej na adres sekretariat@wopitu.pl lub należy dostarczyć ją do sekretariatu WOPiTU na adres: 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, do dnia 23.12.2024 do godz. 12.00.

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Agnieszka Kozikowska; tel. 86 216 28 20 wewn. 155

5. TERMIN związania z ofertą

Wykonawca jest związany ofertą na 30 dni liczonych od dnia terminu składania ofert.

6. Kryteria oceny ofert

6.1 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Lp.KRYTERIUM  RANGA (R)
1.CENA80%
2.DOŚWIADCZENIE  zawodowe Wykonawcy w zakresie obsługi prawnej podmiotów prowadzących działalność leczniczą20%
  • Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:Wartość punktowa kryterium CENA będzie obliczona wg wzoru:

                                                            Cn

                                                 X=   —  x   R x 100                    

                                                         Cof

Gdzie:

Xc  –  wartość punktowa kryterium CENA

Cn  –  najniższa proponowana cena oferty

Cof  –  cena oferty ocenianej

R  –  ranga – wartość procentowa za to kryterium

Cenę oferty stanowi cena brutto.Cena musi być wyrażona w polskich złotych.Cena winna być określona przez wykonawcę z uwzględnieniem ewentualnych upustów jakie wykonawca oferuje.Wykonawca maksymalnie może uzyskać 80 pkt.
  • Wartość punktowa kryterium DOŚWIADCZENIE w zakresie świadczenia usług prawnych przez Wykonawcę dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą będzie obliczona wg wzoru:

                                                             Dof

                                                 X=    —-    x   R x 100     

                                                         Dmax

Gdzie:

       XD        –  wartość punktowa kryterium DOŚWIADCZENIE

       Dof       –  Ilość punktów oferty ocenianej

       Dmax          –  najwyższa ilość punktów możliwych do uzyskania (czyli 20 pkt)

       R         –  ranga – wartość procentowa za to kryterium

Za kryterium „doświadczenie” w zakresie świadczenia usług prawnych przez Wykonawcę dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą Zamawiający przyzna punkty w oparciu o załączony do oferty wykaz usług wg załącznika nr 1.1 do formularza ofertowego. Wykonawca będzie zobowiązany na ewentualne wezwanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty, potwierdzające, że usługi wykazane w wykazie są (były) wykonane (wykonywane) w sposób należyty.

Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem większym niż minimalne, wymagane t.j. 5 lat (60 miesięcy) świadczenia usług prawnych dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą, otrzyma następującą ilość punktów:

  • doświadczenie w okresie 60 miesięcy usług świadczonych przez Wykonawcę dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą*– 10 pkt
  • doświadczenie w okresie od 61 do 72 miesięcy usług świadczonych przez Wykonawcę dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą* – 15 pkt
  • doświadczenie w okresie od 73 miesięcy i więcej usług świadczonych przez Wykonawcę dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą * od złożenia zamówienia – 20 pkt

W kryterium ,,doświadczenie’ Wykonawca maksymalnie może uzyskać 20 pkt. Wykonawca, który nie wykaże żadnego doświadczenia lub wykaże doświadczenie mniejsze niż 60 miesięcy w świadczeniu usług prawnych przez Wykonawcę dla podmiotów prowadzących działalność leczniczą otrzyma 0 pkt oraz jego oferta zostanie odrzucona ze względu na brak spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

6.2.3  Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów uzyskanych za kryteria CENA i DOŚWIADCZENIE wg. wzoru:

SUMA=XC+XD

Gdzie:

XC – wartość punktowa uzyskana przez Wykonawcę w kryterium CENA

XD – wartość punktowa uzyskana przez Wykonawcę w kryterium DOŚWIADCZENIE

  •   Zamawiający poprawi w tekście oferty:
  • oczywiste omyłki pisarskie
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych  dokonanych poprawek;
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujące istotnych  zmian w treści oferty

     niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  • – Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zaprosi Wykonawców, który złożyli ww. oferty i przeprowadzi negocjacje, na podstawie których uzyska i wybierze najkorzystniejsze warunki i tym samym ofertę.
    • – Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz temu, który przedstawił najkorzystniejszy bilans w/w kryteriów.

7. Pozostałe warunki wykonania zadania:

  1. Wykonanie przedmiotu zamówienia określa się na termin od dn. 01.01.2025 do dn. 31.12.2025 r.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do wkalkulowania wszystkich niezbędnych kosztów świadczonej usługi w zaoferowaną cenę ww. usługi (w tym kosztów dojazdu do i z siedziby Zamawiającego t.j. Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża na własny koszt i ryzyko);
  3. Wykonawca deklaruje, że jest specjalistą w swojej dziedzinie, posiada wszystkie niezbędne pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty itp. uprawniające do prawidłowego świadczenia usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Wykonawca deklaruje, iż termin płatności faktury to min. 30 dni.
  5. Dane do faktury: Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża, NIP 7181638364; Fakturę VAT należy dostarczyć na adres siedziby Zamawiającego lub na adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl.
  6. Zapłata wynagrodzenia zostanie dokonana przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
  7. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru.
  8. Przedmiotowe postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320), zwanej dalej Pzp. w związku z czym – ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia – przepisy Pzp nie będą stosowane.
  9. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wykazu dot. wykonanych lub wykonywanych usług prawnych dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą w okresie 60 miesięcy wraz z podaniem dat wykonania i danych  podmiotów dla których świadczone były ww. usługi. Do ww. wykazu na ewentualne wezwanie Zamawiającego należy dołączyć dokumenty potwierdzających należyte wykonanie usługi np. referencje wystawione przez podmioty wykonujące działalność leczniczą na rzecz których były świadczone ww. usługi prawne. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. (załącznik nr 1.1 do zapytania ofertowego – wzór oświadczenia Wykonawcy.)
  10. 8. Klauzula informacyjna RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Państwa danych osobowych jest osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki  i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 18-400 Łomża, tel.: 86 216 28 20, adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl;
  • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki                          i Terapii Uzależnień jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wopitu.pl.;
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy lub do wykonania umowy (Art. 6 ust . 1 lit. b RODO), przetwarzanie danych jest także niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz przepisów wydanych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto odbiorcą Państwa danych osobowych zawartych                             w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty,                      z którymi WOPiTU zawarł umowę lub porozumienie na wykorzystanie udostępnianych przez nie systemów informatycznych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych danych w tym danych osobowych; 
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia              i obrony przed ewentualnymi roszczeniami oraz okres archiwizacji wynikający z przepisów                             o narodowym zasobie archiwalnym;
  • podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie może uniemożliwić udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego i nawiązanie współpracy gospodarczej;
  • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO

Załączniki:

Załącznik nr 1 –  formularz ofertowy

Załącznik nr 1.1 – wzór wykazu świadczonych usług

Załącznik nr 1.2 – wzór oświadczenia dot. posiadanych uprawnień

Załącznik nr 2 – szczegółowy opis zamówienia

Załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy

Załącznik nr 4 – oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę

Załącznik nr 5 – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 6 –  oświadczenie powiązania kapitałowe

Załącznik nr 7 –  oświadczenie o spełnieniu warunków

Zatwierdzam:
Renata Szymańska
Dyrektor WOPiTU

Dokumenty

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja: 23 grudnia, 2024
Pierwsza publikacja: 16 grudnia, 2024
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.