Skargi i wnioski
- Szczegóły
- Kategoria: Skargi i wnioski
- Opublikowano: wtorek, 25 styczeń 2022 10:30
- Super User
- Odsłony: 217
Tryb składania i rozpatrywania skarg i wniosków określa §14 pkt . 5 "Regulaminu Organizacyjnego" Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży.
W sytuacji naruszenia swoich praw pacjent może złożyć skargę do:
- Kierowników komórek organizacyjnych
- Dyrektora WOPiTU
Pacjentów przyjmuje:
- Dyrektor WOPiTU w dni robocze w godz. 14:00 - 15:00. Po uprzednim ustaleniu
Skargę/wniosek dotyczącą działalności Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży możne złożyć:
- pisemnie w sekretariacie budynku administracji WOPiTU
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, Łomża
- mailowo na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- listownie na adres:
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
18-400 Łomża
W sytuacji naruszenia swoich praw pacjent może również złożyć skargę do:
1. Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ - Sekcja Skarg i Wniosków
ul. Pałacowa 3, 15-042 Białystok
pn. 8:00-17:00; wt.-pt. 8:00 - 16:00
u Zastępcy Dyrektora POW NFZ ds. Świadczeniobiorców i służb Mundurowych, czw. w godz. 9:00 - 11:00 (po wcześniejszym umówieniu tel. 85 745-95-31)
Skargi i wnioski mogą być wnoszone ustnie do protokołu oraz pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), za pośrednictwem ELektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
2. Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
tel. 22 532-82-50, fax: 22 506-50-64
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
formularz kontaktowy: www.gov.pl/rpp/napisz-do-nas
EPUAP - adres skrzynki: /RZPP/SKRYTKA
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: 800 190 590
(pn.-pt. w godz. 8:00-18:00)
3. Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka
ul. Wiejska 16, 00-490 Warszawa
tel. 22 556-44-40 (pn.-pt. w godz. 10:00-14:00)
fax: 22 556-44-50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4. Rzecznika Praw Dziecka
ul. Przemysłowa 30/32, 00-450 Warszawa
tel. 22 583-66-00, fax: 22 583-66-96
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(pn.-pt. w godz. 8:15-16:15)
telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka: 800 121 212
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych czy postępowania lekarza/pielęgniarki w sposób sprzeczny z przepisami prawa albo zasadami etyki zawodowej, pacjenci mogą zwrócić się do:
1. Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Pielęgniarek i Położnych przy Okręgowej Izbie Pielęgniarek i Położnych w Białymstoku
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12/19, 15-097 Białystok
tel. 85 747-00-16
tel./fax. 85 744-11-09
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(dyżury pełnione są w drugą i czwartą środę miesiąca w godz. 15:00-17:00)