Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży ogłasza konkurs na stanowisko Fizjoterapeuty

24/11/2023

Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży

ogłasza konkurs na stanowisko:

Fizjoterapeuty

Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży

I. Nazwa i adres organizatora:

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży

Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18 – 400 Łomża

tel. Sekretariat 86 216 28 20  

II. Przedmiot naboru:

  1. Stanowisko Fizjoterapeuta w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży.
  2. Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu tj. 37 godzin 55 minut tygodniowo.
  3. Nabór na 1 stanowisko
  4. Zatrudnienie na Umowę o pracę.

III. Procedura naboru

Nabór ma charakter dwuetapowy.

Etap I – to sprawdzenie wymagań formalnych oraz dodatkowych na podstawie dostarczonych aplikacji.

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.

Etap II – rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji.

IV. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy

Osoba ubiegająca się o stanowisko Fizjoterapeuty powinna spełniać następujące wymagania

  1. Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy
    o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie
    w jednostce sektora finansów publicznychod posiadania obywatelstwa polskiego;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie posiada prawomocnie orzeczonego wobec siebie zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu.
  4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
  5. posiada kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami ( Dz.U. 2011 nr 151 poz. 896 z późn. zm.)
  6. posiada umiejętność sprawnej obsługi komputera, mile widziana znajomość obsługi programu medycznego KS-MEDIS

V. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem

  1. prawo wykonywania zawodu,
  2. książeczka sanitarna (możliwość wyrobienia w trakcie),
  3. mile widziane doświadczenie zawodowe oraz ukończone kursy i szkolenia,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. wysoka kultura osobista w kontaktach z Pacjentem.
  6. gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji;
  7. posiada umiejętność redagowania pism;
  8. systematyczność i operatywność;
  9. samodzielność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, wielozadaniowość i zaangażowanie w powierzone zadania.

 VI. Zakres obowiązków wykonywanych na Fizjoterapeuty.

  • Wykonywanie czynności związanych z oceną stanu pacjenta, przed, w trakcie i po rehabilitacji.
  • Stosowanie kinezyterapii ogólnie usprawniającej.
  • Wykonywanie zabiegów w zakresie kinezyterapii indywidualnej.
  • Zapobieganie negatywnym skutkom wynikającym z długotrwałego unieruchamiania.
  • Obsługa urządzeń, aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego. Współpraca z lekarzami i zespołem terapeutycznym.
  • Wykonywanie zabiegów zleconych przez lekarza.
  • Dbanie o należyty stan techniczny urządzeń, zgłaszanie awarii aparatów i konieczności przeglądów technicznych.
  • Dbanie o stan sanitarno-porządkowy pomieszczeń zabiegowych.
  • Prowadzenie dokumentacji wykonywanych zabiegów.
  • Pomoc chorym przy rozbieraniu i ubieraniu oraz pionizacja pacjenta.
  • Przestrzeganie dyscypliny pracy i przepisów BHP.
  • Noszenie przydzielonej odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami.

VII. Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy *.

* Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

  1. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (potwierdzone za zgodność z oryginałem) ;
  2. Zakresy obowiązków, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego.

List motywacyjny, CV oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty sporządzone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

VIII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Termin: do dnia 28.11.2023 roku
  2. Miejsce: Sekretariat, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża w godzinach 800-1500
  3. Sposób składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Konkurs na Fizjoterapeutę”

 Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.

IX. Informacje dodatkowe

  1. O miejscu i terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  2. Dokumenty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych będzie można odebrać osobiście. Nieodebrane w przeciągu miesiąca dokumenty aplikacyjne będą komisyjnie zniszczone.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.

Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru, bez podania uzasadnienia.

X. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Przekazanie przez kandydata do pracy dokumentów zawierających dane osobowe niewymagane przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Brak zgody na przetwarzanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie innych danych osobowych niż wymienione w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), a także innymi przepisami prawa przytoczonymi w niniejszym ogłoszeniu lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża,
    tel. 86 216 28 20
    .
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnień możliwy jest pod adresem:
  • Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża, e-mail: iod@wopitu.pl.
  1. Pani/Pana dane osobowe określone w przepisach prawa pracy1, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego2,3,4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, w zakresie nie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, również dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie

1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy

2 Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

3 Art. 9 ust. 1 lit. a RODO, Art. 6 ust. 1 lit a RODO,

Art. 54 ust 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

  1. Odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą: podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego Administratora, podmioty świadczące usługi poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji,
    a następnie przez okres 5 lat od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru. Akta osób przyjętych w procesie rekrutacji odkłada się do akt osobowych
  4. Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne (oferta pracy) zostaną komisyjnie zniszczone w terminie:
  • jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru – w przypadku niezakwalifikowania się Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,
  1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
  3. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i art. 54 ust 2 ustawy o finansach publicznych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
  4. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.

Łomża 23.11.2023

Dyrektor WOPiTU: Renata Szymańska

Decyzją Organizatora punkt VIII Termin, miejsce i sposób składania dokumentów zostaje zmieniony i otrzymuje następujące brzmienie:

VIII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Termin: do dnia 08.12.2023 roku
  2. Miejsce: Sekretariat, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1, 18-400 Łomża w godzinach 800-1500
  3. Sposób składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Konkurs na Fizjoterapeutę”

Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.”

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja: 19 marca, 2024
Pierwsza publikacja: 24 listopada, 2023
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.