Zaproszenie do składania ofert
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 130 000 zł na
„Przebudowa przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji”
przy budynku WOPiTU ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 w Łomży.
1. Zamawiający
Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża
NIP: 718-16-38-364 REGON: 450199332
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji przy budynku WOPiTU, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 w Łomży.
Zakres prac: a). budowlanych: – wykonanie posadowień betonowych pod zbiornik magazynowy, parownik atmosferyczny, skrzynki rozdzielczej, uziomów zgodnie z wymiarami,
– utwardzenie placu wokół posadowień zbiornika oraz ciągów pieszo-jezdnych,
– ogrodzenie terenu siatką stalową (min. 1,8 m wysokości) plus instalacja bramy lub furtki zamykanej na klucz,
– wykonanie dodatkowego chodnika, – dostosowanie istniejącej infrastruktury tj. regulacja krawężników i kostki brukowej,
– zgodnie z projektem oferta powinna zawierać utwardzenie ciągów pieszo-jezdnych kostką brukową lub płytą ażurową w ilości ok. 210 m2 – dostosowanie placu przy budynku głównym do możliwości dojazdu samochodu dostawczego o ciężarze powyżej 13,5 t (cysterna),
– zaproponowane rozwiązanie projektowe może podlegać zmianie po akceptacji Zamawiającego,
- ostateczne rozliczenie wykonanych prac nastąpi po przedłożeniu końcowego obmiaru prac.
- Zapłata za wykonane zadania nastąpi po podpisaniu protokołu końcowego wykonanych prac oraz przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury.
- – oferta powinna zawierać koszt całego zadania z wyszczególnieniem kosztów utwardzenia ciągów pieszo-jezdnych: łączna wartość zadania oraz koszt prac podany w ofercie za 1 m2. b). elektrycznych:
- wykonanie prac związanych z przeniesieniem instalacji i urządzeń elektrycznych kolidujących z zakresem prac budowlanych,
c). związanych z transportem i dostawą zbiornika:
– dostawa i rozładunek zbiornika wraz z parownicą i pozostałym osprzętem,
d). związane z instalacją gazową:
– podłączenie zbiornika wraz z parownicą i pozostałym osprzętem w istniejącą instalację gazową,
– dostosowanie istniejącej u Zamawiającego instalacji gazów medycznych do podłączanego zbiornika (instalacja musi umożliwiać pracę zbiornika oraz istniejącej baterii butli z tlenem medycznym w razie konieczności odcięcia zbiornika w przypadku awarii lub jego konserwacji),
– wykonanie systemu sygnalizacji poziomu tlenu w zbiorniku tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego,
e). dokumentacja powykonawcza:– dostarczenie kompletu dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze papierowe + odpowiadające im wersje elektroniczne) – zawierającej m.in. powykonawczą dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną zainstalowanych urządzeń, DTR, instrukcję obsługi wraz ze wskazaniem nastaw armatury. Dokumentacja w języku polskim; uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych i innych dokumentów dopuszczających zbiornik wraz z instalacją do eksploatacji; dostarczenie ksiąg rewizyjnych zbiornika i parownicy wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z pozytywnym wynikiem badania technicznego dopuszczającym urządzenia do eksploatacji; – rozruch, uruchomienie i testy instalacji, w tym wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń;
– przeprowadzenie szkolenia pracowników z obsługi;Poglądowa dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia w załączeniu do zaproszenia (Załącznik nr 2): Rysunek nr 2 Rysunek nr 3 Rysunek nr 4 Rysunek nr 5
3. Termin realizacji zamówienia – maksymalnie do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
4. Gwarancja:
Udzielenie Gwarancji, na prace związane z zainstalowaniem urządzenia na okres co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy gwarancyjne wykonanych prac instalacyjnych oraz robót budowlanych oraz gwarancyjny pakiet serwisowy obejmujący: 1. Bezpłatne usuwanie wad powstałych z przyczyn tkwiących w dostarczonych instalacjach i urządzeniach. 2. Bezpłatne wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych. Przeglądy (zakres, częstotliwość) wykonywane zgodnie z wymogami producenta, jednak nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku. 3. Bezpłatne wykonywanie raz na 12 miesięcy badań sprawności zaworów bezpieczeństwa zbiornika i instalacji oraz przekazywanie protokołów badań Zamawiającemu. 4. Bezpłatny przegląd urządzeń oraz wykonanie badania zaworów bezpieczeństwa i uczestnictwo podczas rewizji wykowanej przez inspektora UDT (o terminach rewizji w których będzie wymagana obecność Wykonawcy, Zamawiający będzie informował Wykonawcę). 5. Bezpłatną wymianę materiałów eksploatacyjnych lub zużywających się.
6. Okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru wykonanych prac – co najmniej 36 miesięcy. Maksymalny dopuszczalny czas usunięcia awarii skutkującej przerwą w pracy części lub całości instalacji liczony od momentu zgłoszenia do czasu przywrócenia pełnej sprawności – do 3 dni roboczych. Możliwa jest akceptacja innego, uzasadnionego charakterem awarii, terminu na usunięcie awarii, przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. Okres niesprawności powoduje automatyczne wydłużenie gwarancji o czas trwania niesprawności liczony od momentu zgłoszenia do czasu przywrócenia pełnej sprawności, bez konieczności dokonywania zmian w warunkach gwarancji.
5. Sposób przygotowania oferty (Formularz ofertowy – Załącznik nr 1)
5.1.Oferta powinna zawierać co najmniej: nazwę i adres Oferenta, cenę brutto w rozbiciu na na cenę netto i VAT; cenę dostawy, cenę przedmiotów i cenę brutto wykonania całości zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, okres udzielonej gwarancji. Do oferty należy załączyć kosztorys/specyfikację budowlaną.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, bądź ograniczenia zakresu zamówienia w sytuacji, gdy kwota jaką przeznaczył na jego realizację będzie przewyższała cenę najkorzystniejszej oferty. Ewentualne negocjacje będą przeprowadzone jedynie z wykonawcą którego oferta będzie najkorzystniejsza.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z wykonania zadania w przypadku braku środków na realizację inwestycji bądź bez podania przyczyny.
6. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty na „Przebudowę przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji” przy budynku WOPiTU ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 w Łomżymogą zostać złożone za pośrednictwem poczty na adres: 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 lub osobiście w siedzibie WOPiTU w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża (sekretariat WOPiTU) do dnia 17.11.2022 do godz. 14.00
Osoba do kontaktu w sprawie postępowania ofertowego: Edyta Zalewska, Anna Kuczyńska tel. 86 216 28 20
- Kryteria oceny ofertZamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p. | Nazwa kryterium | Znaczenie kryterium (w %) |
1 | Cena (C) | 80 |
Gwarancja (G) | 20 |
7.1. Kryterium cena (C)
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktóww ostatecznej ocenie punktowej.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną ilość punktów – otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów zgodnie z poniższym wzorem:
C= (Cn/Cb)*100*80% pkt
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium cena
Cn – najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej
W kryterium ,,cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
- Kryterium Gwarancja (G)
Punkty za kryterium ,,Gwarancja” (G) zostaną obliczone wg wzoru:
Okres trwania gwarancji | Punktacja |
Gwarancja na mniej niż 36 miesięcy | 0 pkt. |
Gwarancja na 36 miesięcy | 10 pkt |
Gwarancja na 60 miesięcy | 20 pkt |
- Przyznana ilość punktów:wzór: C+G = wynik oceniany.
Za najkorzystniejszą ofertę będzie się uważało ofertę z najwyższym wynikiem.
8. Klauzula informacyjna RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych jest osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 18-400 Łomża, tel.: 86 216 28 20, adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl;
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnieńjest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wopitu.pl.;
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy lub do wykonania umowy (Art. 6 ust . 1 lit. b RODO), przetwarzanie danych jest także niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz przepisów wydanych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto odbiorcą Państwa danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi WOPiTU zawarł umowę lub porozumienie na wykorzystanie udostępnianych przez nie systemów informatycznych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych danych w tym danych osobowych;
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami oraz okres archiwizacji wynikający z przepisów o narodowym zasobie archiwalnym;
- podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie może uniemożliwić udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego i nawiązanie współpracy gospodarczej;
- w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.