Zaproszenie do składania ofert na „Przebudowę przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji”

03/11/2022

Zaproszenie do składania ofert

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 130 000 zł na

„Przebudowa przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji”

przy budynku WOPiTU ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 w Łomży.

1. Zamawiający

Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży

ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża

NIP: 718-16-38-364 REGON: 450199332

sekretariat@wopitu.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji przy budynku WOPiTU, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 w Łomży.

Zakres prac: a). budowlanych: – wykonanie posadowień betonowych pod zbiornik magazynowy, parownik atmosferyczny, skrzynki rozdzielczej, uziomów zgodnie z wymiarami,

– utwardzenie placu wokół posadowień zbiornika oraz ciągów pieszo-jezdnych,

– ogrodzenie terenu siatką stalową (min. 1,8 m wysokości) plus instalacja bramy lub furtki zamykanej na klucz,

– wykonanie dodatkowego chodnika, – dostosowanie istniejącej infrastruktury tj. regulacja krawężników i kostki brukowej,

– zgodnie z projektem oferta powinna zawierać utwardzenie ciągów pieszo-jezdnych kostką brukową lub płytą ażurową w ilości ok. 210 m2 – dostosowanie placu przy budynku głównym do możliwości dojazdu samochodu dostawczego o ciężarze powyżej 13,5 t (cysterna),

– zaproponowane rozwiązanie projektowe może podlegać zmianie po akceptacji Zamawiającego,

  • ostateczne rozliczenie wykonanych prac nastąpi po przedłożeniu końcowego obmiaru prac.
  • Zapłata za wykonane zadania nastąpi po podpisaniu protokołu końcowego wykonanych prac oraz przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury.
  • – oferta powinna zawierać koszt całego zadania z wyszczególnieniem kosztów utwardzenia ciągów pieszo-jezdnych: łączna wartość zadania oraz koszt prac podany w ofercie za 1 m2. b). elektrycznych:
  • wykonanie prac związanych z przeniesieniem instalacji i urządzeń elektrycznych kolidujących z zakresem prac budowlanych,

c). związanych z transportem i dostawą zbiornika:

– dostawa i rozładunek zbiornika wraz z parownicą i pozostałym osprzętem,

d). związane z instalacją gazową:

– podłączenie zbiornika wraz z parownicą i pozostałym osprzętem w istniejącą instalację gazową,

– dostosowanie istniejącej u Zamawiającego instalacji gazów medycznych do podłączanego zbiornika (instalacja musi umożliwiać pracę zbiornika oraz istniejącej baterii butli z tlenem medycznym w razie konieczności odcięcia zbiornika w przypadku awarii lub jego konserwacji),

– wykonanie systemu sygnalizacji poziomu tlenu w zbiorniku tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego,

e). dokumentacja powykonawcza:– dostarczenie kompletu dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze papierowe + odpowiadające im wersje elektroniczne) – zawierającej m.in. powykonawczą dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną zainstalowanych urządzeń, DTR, instrukcję obsługi wraz ze wskazaniem nastaw armatury. Dokumentacja w języku polskim; uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych i innych dokumentów dopuszczających zbiornik wraz z instalacją do eksploatacji; dostarczenie ksiąg rewizyjnych zbiornika i parownicy wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z pozytywnym wynikiem badania technicznego dopuszczającym urządzenia do eksploatacji; – rozruch, uruchomienie i testy instalacji, w tym wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń;

– przeprowadzenie szkolenia pracowników z obsługi;Poglądowa dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia w załączeniu do zaproszenia (Załącznik nr 2): Rysunek nr 2 Rysunek nr 3 Rysunek nr 4 Rysunek nr 5

3. Termin realizacji zamówienia – maksymalnie do 4 tygodni od daty podpisania umowy.

4. Gwarancja:

Udzielenie Gwarancji, na prace związane z zainstalowaniem urządzenia na okres co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy gwarancyjne wykonanych prac instalacyjnych oraz robót budowlanych oraz gwarancyjny pakiet serwisowy obejmujący: 1. Bezpłatne usuwanie wad powstałych z przyczyn tkwiących w dostarczonych instalacjach i urządzeniach. 2. Bezpłatne wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych. Przeglądy (zakres, częstotliwość) wykonywane zgodnie z wymogami producenta, jednak nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku. 3. Bezpłatne wykonywanie raz na 12 miesięcy badań sprawności zaworów bezpieczeństwa zbiornika i instalacji oraz przekazywanie protokołów badań Zamawiającemu. 4. Bezpłatny przegląd urządzeń oraz wykonanie badania zaworów bezpieczeństwa i uczestnictwo podczas rewizji wykowanej przez inspektora UDT (o terminach rewizji w których będzie wymagana obecność Wykonawcy, Zamawiający będzie informował Wykonawcę). 5. Bezpłatną wymianę materiałów eksploatacyjnych lub zużywających się.

6. Okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru wykonanych prac – co najmniej 36 miesięcy. Maksymalny dopuszczalny czas usunięcia awarii skutkującej przerwą w pracy części lub całości instalacji liczony od momentu zgłoszenia do czasu przywrócenia pełnej sprawności – do 3 dni roboczych. Możliwa jest akceptacja innego, uzasadnionego charakterem awarii, terminu na usunięcie awarii, przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. Okres niesprawności powoduje automatyczne wydłużenie gwarancji o czas trwania niesprawności liczony od momentu zgłoszenia do czasu przywrócenia pełnej sprawności, bez konieczności dokonywania zmian w warunkach gwarancji.

5. Sposób przygotowania oferty (Formularz ofertowy – Załącznik nr 1)

5.1.Oferta powinna zawierać co najmniej: nazwę i adres Oferenta, cenę brutto w rozbiciu na na cenę netto i VAT; cenę dostawy, cenę przedmiotów i cenę brutto wykonania całości zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, okres udzielonej gwarancji. Do oferty należy załączyć kosztorys/specyfikację budowlaną.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, bądź ograniczenia zakresu zamówienia w sytuacji, gdy kwota jaką przeznaczył na jego realizację będzie przewyższała cenę najkorzystniejszej oferty. Ewentualne negocjacje będą przeprowadzone jedynie z wykonawcą którego oferta będzie najkorzystniejsza.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z wykonania zadania w przypadku braku środków na realizację inwestycji bądź bez podania przyczyny.

6. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty na „Przebudowę przyłącza gazów medycznych i przygotowanie miejsca posadowienia zbiornika z tlenem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji” przy budynku WOPiTU ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 w Łomżymogą zostać złożone za pośrednictwem poczty na adres: 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 lub osobiście w siedzibie WOPiTU w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 18-400 Łomża (sekretariat WOPiTU) do dnia 17.11.2022 do godz. 14.00

Osoba do kontaktu w sprawie postępowania ofertowego: Edyta Zalewska, Anna Kuczyńska tel. 86 216 28 20

  1. Kryteria oceny ofertZamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p.Nazwa kryteriumZnaczenie kryterium (w %)
1Cena (C)80
Gwarancja (G)20

7.1. Kryterium cena (C)

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktóww ostatecznej ocenie punktowej.

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.

Maksymalną ilość punktów – otrzyma oferta wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów zgodnie z poniższym wzorem:

C= (Cn/Cb)*100*80% pkt

gdzie:

C- liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium cena

C– najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych

Cb – cena oferty badanej

W kryterium ,,cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Kryterium Gwarancja (G)

Punkty za kryterium ,,Gwarancja” (G) zostaną obliczone wg wzoru:

Okres trwania gwarancjiPunktacja
Gwarancja na mniej niż 36 miesięcy0 pkt.
Gwarancja na 36 miesięcy10 pkt
Gwarancja na 60 miesięcy20 pkt
  1. Przyznana ilość punktów:wzór: C+G = wynik oceniany.

Za najkorzystniejszą ofertę będzie się uważało ofertę z najwyższym wynikiem.

8. Klauzula informacyjna RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Państwa danych osobowych jest osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień z siedzibą w Łomży przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1 18-400 Łomża, tel.: 86 216 28 20, adres e-mail: sekretariat@wopitu.pl;
  • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Profilaktyki i Terapii Uzależnieńjest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wopitu.pl.;
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy lub do wykonania umowy (Art. 6 ust . 1 lit. b RODO), przetwarzanie danych jest także niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz przepisów wydanych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto odbiorcą Państwa danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi WOPiTU zawarł umowę lub porozumienie na wykorzystanie udostępnianych przez nie systemów informatycznych. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych danych w tym danych osobowych;
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami oraz okres archiwizacji wynikający z przepisów o narodowym zasobie archiwalnym;
  • podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie może uniemożliwić udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego i nawiązanie współpracy gospodarczej;
  • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Dokumenty

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia, 2024
Pierwsza publikacja: 3 listopada, 2022
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.
Do pełnej funkcjonalności tej strony niezbędna jest włączona obsługa JavaScript.